Event-Tourist: Hotele, Aquaparki, Wyjazdy Firmowe
Menu
Wyjazdy firmowe
INFORMACJE DRUSKIENNIKI
centrum rehabilitacji upa druskienniki
hotel flores aquapark druskienniki 2018
specjalna oferta aqua druskienniki 2018
Długi Weekend

Infolinia:
 661 478 005
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Czynna w godzinach 09.00 - 17.00
Od Poniedziałku do Piątku

Napisz do Nas na GG!
Przy kontakcie przez WebGadu prosimy o
pozostawienie adresu e-mail, gdyż nie zawsze
możemy odpowiedzieć na bieżąco!

 

Skanuj kod QR

Zasady rezerwacji przez Internet

Jeżeli interesuje Państwa nasza oferta i chcieliby Państwo uzyskać dodatkowe informacje to jesteśmy do dyspozycji pod numerami telefonów:

 661 478 005

lub prosimy o kontakt poprzez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub CZAT dostępny na stronie.

Wstępna rezerwacja
Po kontakcie telefonicznym lub e-mailowym oraz po ustaleniu szczegółów dotyczących oferty / terminu, ilości osób/prześlemy Państwu Voucher e-mailem.

ANULACJA REZERWACJI

Do 6 dni robocze przed terminem wyjazdu zwrot 100% wpłaconej kwoty.
Do 3 dni robocze przed terminem wyjazdu potrącenie 20% wpłaconej kwoty.
Na 2 dni robocze przed terminem wyjazdu potrącenie 50% wpłaconej kwoty.
W dniu wyjazdu potrącenie 100% wpłaconej kwoty.

  1. I. Dane osobowe

Klauzula informacyjna 

Uprzejmie informuję, że:

  1. 1. Administratorem Pana/Pani danych jest Event Tourist z siedzibą w Warszawie 01-456 , ul. T. Krępowieckiego 7a/5, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  2. 2. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ewentualnych zleceń na proponowane przez firmę usługi pomiędzy Panem/Panią a Event Tourist, na podstawie art. 6 ust 1 pkt b) RODO.

Dane będą również przetwarzane celem wykonania obowiązków prawnych, w tym wystawianie faktur.

Administrator przetwarza następujące dane osobowe: adres email, imię, nazwisko.

  1. 3. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  2. 4. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji zleceń, w przypadku niepodania danych nie będzie możliwe wykonanie zlecenia.
  3. 5. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje państwowe i urzędy upoważnione z mocy prawa.
  4. 6. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą zautomatyzowane ani nie będą podlegały profilowaniu.
  5. 7. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  6. 8. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa.
ZAKWATEROWANIE - standard hoteli – DOBA HOTELOWA
Zakwaterowanie odbywa się na podstawie ważnego skierowania-voucheru /pobyt indywidualny/ wystawionego przez Event Tourist.
 
POBYTY SANATORYJNE
W uzdrowiskach słowackich i litewskich zabiegi wliczone są w cenę pobytu jest to średnio 5 zabiegów dziennie, ich ilość i rodzaj ustala lekarz podczas pierwszej wizyty. Zabiegi odbywają się w dni powszednie a w niektórych przypadkach 7 dni w tygodniu. Wskazane jest posiadanie aktualnych badań Ekg, morfologia.
Minimalny czas pobytu z zabiegami – 7 dni.

WYŻYWIENIE
Wyżywienie w uzdrowiskach to zwykle 3 posiłki dziennie. Śniadanie–bufet oznacza, że każdy z gości komponuje sobie śniadanie z wystawionych produktów. Wybór z menu-oznacza wybór z podanych kilku zestawów.W uzdrowiskach słowackich i litewskich do kolacji zamawia się również napoje, piwo, wino – dodatkowo płatne. W większości uzdrowisk podawane są posiłki lekko strawne w zależności od diety zaleconej przez lekarza. Z tego powodu wyżywienie to może się różnić od standardowego wyżywienia w restauracjach hotelowych.

OPIEKA REZYDENTA
Uczestnicy grup zorganizowanych objęci są opieką rezydenta podczas pobytu/grupy od 15 os. Rezydent jest kompetentnym przedstawicielem Event Tourist. Do jego zadań należy pomoc przy zakwaterowaniu, załatwianiu spraw bieżących związanych z pobytem, pomoc w przypadku nagłych zachorowań.

REKLAMACJE
Za zgodność towaru konsumpcyjnego z umową odpowiada wobec kupującego sprzedawca. Sprzedawcę należy zawiadomić o niezgodności towaru z umową w terminie 30dni od jej zauważenia.

Konsument musi powiadomić sprzedawcę o stwierdzeniu niezgodności towaru z umową w ciągu 30 dni od stwierdzenia niezgodności - jeśli nie zrobi tego w ciągu dwóch miesięcy traci uprawnienia do reklamowania.

Jeśli sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania konsumenta nieodpłatnej naprawy albo wymiany towaru na nowy wyrażonego podczas składania reklamacji w ciągu 30 dni - uważa się, że reklamacja została uznana. Ustosunkowanie się sprzedawcy do reklamacji oznacza dostarczenie (wysłanie) na adres podany przez konsumenta pisemnej odpowiedzi.

Najbezpieczniej jest złożyć reklamację na piśmie, wyraźnie precyzując swoje żądania, za pokwitowaniem lub wysyłając list polecony.

 

Zadaj pytanie on-line Napisz do nas... Wyślij