Infolinia: Czynna w godzinach 9.00 - 16.00 |
Zasady rezerwacji przez Internet
661 478 005
lub prosimy o kontakt poprzez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub CZAT dostępny na stronie.Klauzula informacyjna
Uprzejmie informuję, że:
- 1. Administratorem Pana/Pani danych jest Event Tourist z siedzibą w Warszawie 01-456 , ul. T. Krępowieckiego 7a/5, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- 2. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ewentualnych zleceń na proponowane przez firmę usługi pomiędzy Panem/Panią a Event Tourist, na podstawie art. 6 ust 1 pkt b) RODO.
Dane będą również przetwarzane celem wykonania obowiązków prawnych, w tym wystawianie faktur.
Administrator przetwarza następujące dane osobowe: adres email, imię, nazwisko.
- 3. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- 4. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji zleceń, w przypadku niepodania danych nie będzie możliwe wykonanie zlecenia.
- 5. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje państwowe i urzędy upoważnione z mocy prawa.
- 6. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą zautomatyzowane ani nie będą podlegały profilowaniu.
- 7. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- 8. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa.
REKLAMACJE
Za zgodność towaru konsumpcyjnego z umową odpowiada wobec kupującego sprzedawca. Sprzedawcę należy zawiadomić o niezgodności towaru z umową w terminie 30dni od jej zauważenia.
Konsument musi powiadomić sprzedawcę o stwierdzeniu niezgodności towaru z umową w ciągu 30 dni od stwierdzenia niezgodności - jeśli nie zrobi tego w ciągu dwóch miesięcy traci uprawnienia do reklamowania.
Jeśli sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania konsumenta nieodpłatnej naprawy albo wymiany towaru na nowy wyrażonego podczas składania reklamacji w ciągu 30 dni - uważa się, że reklamacja została uznana. Ustosunkowanie się sprzedawcy do reklamacji oznacza dostarczenie (wysłanie) na adres podany przez konsumenta pisemnej odpowiedzi.
Najbezpieczniej jest złożyć reklamację na piśmie, wyraźnie precyzując swoje żądania, za pokwitowaniem lub wysyłając list polecony.